Tvingar mig till bädds

Japp, det är precis det jag försöker att göra nu. Eller rättare sagt mamma tvingar mig till bädds. Hon vill att jag ska börja lägga mig halv tio nu för tiden men det räcker med kl. 22!
Dansen gick förresten helt Ok. Det går snabbt och jag hade turen att sträcka mig i höften idag så jag kommer inte att kunna gå imorgon. Fan! Innebandyn gick också helt Ok. Jag var anfallare för första gången det betyder att man ska springa så mycket! Jag har så dålig kondition så jag orkar inte riktigt, men jag har redan fåttt bättre kondis.

Jag har liksom ingenting att skriva om nu för tiden men jag ska verkligen försöka att blogga mer. Det blir ju bloggning imorgon men skolan går först så vi får se.

Hörs imorgon och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0