Texas, Dallas resan del 2

Ja, då ska jag bjuda på del 2 av Dallas resan!
Under denna del får ni följa mig under ett besök där jag fick träffa på dinosaurier på ett museum i New York.
Det var sjukt ballt att se alla skelett som forskare har hittat. Att få se hur stora vissa dinosaurier verkligen var. Under första bilden ni ser här nedanför ska ni veta det att jag försökte se lite rädd ut och jag står under en hajmun.



Ett dinosaurie ansikte.

Ser ni så små framhänder/framarmar han har jämfört med kroppen och ansiktet?

Detta ska då föreställa sig ett dinosaurie ägg. Stort som attans var det!

Så här stor var ett kliv av en dinosaurie.

Och här ser vi då en jätte stor ''flyg dinosaurie''.

Det kommer lite fler inlägg senare och del 3 av resan och också andra bilder kommer imorgon!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0