Slowmotion

Nu har jag precis ätit lunch här hemma och sitter då här nu framför datorn. Jag kan meddela er att jag fotat alla nya saker jag handlat idag så det kommer bilder på allt senare. Jag stack också in på H&M och köpte ett par pilotglasögon.

Jag känner att jag har det väldigt tråkigt nu. Tiden går som slowmotion. Liksom ''tick, tock, tick, tock''. Inatt ändrar vi ju klockan en timme framåt så dagen imorgon kanske kommer gå lite snabbare. Glöm bara inte bort att ändra klockan!
Jag antar att allt går så långsamt bara för att jag inte har haft kontakten med pojkvännen sen i tisdags kväll. Men imorgon kommer han kl. 22 så då kan jag äntligen få ett hej från honom! Jag längtar så sjukt mycket tills på måndag då jag kanske kommer träffa honom. Jag inser det nu att jag pratar om honom 24/7 men så är det när man är stört kär och även sin partner tycker samma sak och alltid stöttar och alltid gör en glad. Men jag ska vila lite från honom nu, alltså att jag ska sluta prata om honom lite nu för jag antar att ni blir lite uttråkade...

Har ni tänkt på det att det är Earth Hour ikväll? Vilka ska släcka i en timme mellan 20:30-21:30? Jag ska göra det i alla fall. Jag gör verkligen allt för att ändra klimatet här  på jorden. För om bara ungefär 50 kommer halva Sverige ligga under vatten! Tänk på miljön mina fina läsare och alla andra i världen! Men glöm inte Earth Hour!

Nu ska jag dra mig iväg till ishallen då jag ska stå där till klockan sju ikväll. Det är allmänhetens åkning. Kul!
Jag kommer aldrig att glömma bort den där vinken jag fick av Mr. Wonderful första gången jag träffade honom. Det var dags att städa och han behövde göra det och jag tittade lite på honom så slängde han iväg en sån där jätte fin och underbar vinkning. En sån som man verkligen vet betyder så mycket. (Jag orkar inte säga Mr. Wonderful längre, så jag kommer att kalla honom S i framtiden eftersom att det är hans första bokstav i hans namn.)

Nu ska jag gå så jag inte kommer försent men vi hörs ju senare!
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0