På bättringsvägen

Hej igen!

Nu har jag vaknat igen efter ett par timmars sömn och är redan på bättringsvägen. Jag är inte alls lika täpp i näsan som jag var innan och har nästan inte alls ont i halsen. Men dock så går jag fortfarande och snyter mig hela tiden och hostar, men inte ska jag deppa mig för det! Jag är ju på bättringsvägen efter bara en dag! Jag mår så himla mycket bättre nu och är på så himla mycket bättre humör! Dessutom är det bara 7 timmar kvar...
Jag ska fortfarande ta det riktigt lungt idag och vila ett par timmar till men jag ska och måste fortfarande plugga lite. Men nu när jag är på lite bättre humör så måste det ju vara enklare att plugga, inte sant?
Innebandyn måste jag skippa ikväll och förmodligen på tisdag också om jag inte är helt frisk då heller som jag verkligen tror att jag kommer att vara. Men, jag tar en dag i taget, lite i alla fall...

Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0