Onsdag

Hej!

What's up? - Jag mår helt fantastiskt. Jag och mamma var alldeles nyss på Nova Lund och hämtade mina skor. Mamma passade också då på att köpa ett par skor till henne. Sen var vi där en stund till jag och mamma skulle sticka hem och jag fick köpa en smoothie. Jag är galen i smoothies! Jag köpte då en som hette Mango Mania och är helt otroligt god! Den innehåller mango, mangoyoghurt, mangojuice, vaniljyoghurt och is. Helt himla himlens god! Min nya favorit och banan smoothien som jag brukar göra är ''släng den i väggen'' som vi i våran familj brukar säga.
Tidigare idag var jag ute på stan och var bl. a inne på Make-Up Store och fick lite tips och sådant. Både mamma och jag funderar på att ta en kurs där då man även får vilka produkter man vill och får ta hur mytcket som helst så länge det håller sig innanför den summan som hela kursen kostar.


Nu ska jag se om jag kan lägga upp del 2 av Texas, Dallas resan annars blir det tyvärr imorgon då jag också är lite mer ledig. Vill hellre sitta framför tv:n just nu med mamma, men del 2 och del 3 kommer sådana fall imorgon!
Sen kommer jag att vara tvungen att byta mina skolpapper till en ny pärm.

Hörs snart igen (kanske)


Kommentarer
Felicia H

Sv: Okej :P

2009-03-04 @ 20:57:58
URL: http://fillanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0