Onsdag - Torsdag

Hejsan!!

Hur är det med er? Jag mår ganska bra, förutom att jag hela dagen har trott att denna dagen är en torsdag och det förvärrat allt med mina plugg planer och allt.
Jag måste verkligen ursäkta för att jag har varit så otroligt dålig på att blogga men jag har ganska mycket i skolan nu. Jag har inga prov förräns tills vecka 17, men vi har jätte många arbeten som ska lämnas in så jag lägger skolan först. Sen kommer pojkvännen, familjen och kompisar och sen kommer tyvärr bloggen. Men, jag kan lova er att jag ska bättra mig nästa vecka då det stora svenska arbetet ska lämnas in för då kommer jag att sitta en hel del framför datorn. Jag ska också bättra mig med bilder, jag orkar bara inte fota osv, jag vet ni har hört det innan, men nu ska jag verkligen bättra mig. Jag älskar dessutom att fota så några roliga bilder då och då kommer jag nog att kunna få in.


Snart börjar Grey's Anatomy och vem kan missa det? Inte jag! På denna halvtimmen som är kvar ska jag sätta mig ner och plugga lite granna men det blir mer plugg imorgon då jag kanske måste offra bandyn... men så är det när skolan går först (och om man är som jag, är lat...)


Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0