Onsdag

Tjenare!

Hur har ni det? Jag har det stressigt, stressigt, stressigt! Jag kom hem ungefär kl. 16 men redan då så skulle jag vika tvätt här hemma för att tjäna in min måndagspeng..), men det gick snabbare än vad jag trott! Men i alla fall, nu sitter jag här vid datorn och skriver detta snabba och korta inlägg istället för att göra biologi, bra va? Eller inte... Sen senare ikväll ska jag sticka till ishallen för att titta på en ishockey träning som Mr. Wonderful har och för att se honom. Ska se om jag kan stjäla några pussar då också...(hehe). Ska se om jag kan ta med biologi boken för att se om jag kan läsa igenom allt då också...

Jag ska försöka att blogga lite mer men jag tror inte att det blir så även fast jag sa det igår att jag skulle vara lite mer aktiv idag men så blir det inte, jag är verkligen ledsen för dålig uppdatering men skolan kommer först sen allt annat och där ingår bloggen.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0