Ny dikt

Nu har jag glömt bort personen
Männsikan är helt borta
Jag har insett att det finns så många andra
Andra som vill spendera dagar med mig
Nu har jag fått träffa den mest undebaraste personen i mitt liv
Männsikan gör mig glad, får mig att få fjärilar i magen
Gör mig lycklig
Gjorde mitt hjärta helt
De tusen bitarna som flög runt i mitt bröst fastnade ihop en efter en
och det blev helt
De är helt fantastiskt om vad jag känner för den
Helt fantastiskt om vad den känner för mig
Får mig att rodna, får mig att vara nöjd över mig själv
Får mig att vara mig själv och inte försöka att vara nån annan
Utan bara mig själv
Får mig att skratta och le hela tiden
Men det viktigaste
Männsikan gör mig lycklig

Till dig....


Kommentarer
Simme:D,

2009-03-13 @ 20:55:25
Simme:D

Vilken bra dikt:D

2009-03-13 @ 20:56:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0