Michael Jackson

Jag gick runt här i lägenheten och började fundera på Michael Jackson, fråga mig inte varför, men det gjore jag.
Jag gick in på YouTube och tittade på några live videos och inser hur sjukt bra han egentligen är. Han ska ju ha en tour nu i sommar men det blir han sista, vilket är lite synd för han är ju verkligen ''kungen av pop''.
Jag ryser av att se hans ansikte för han ser ju så sjukt läskig ut! När jag lyssnar på bl. a Thiller så blir jag så rädd öfr den låten är lite läskig men jag tycker inte videon är särskilt läskig, eller jo kanske lite... Varje gång jag går oh lyssnar på Thiller så tittar jag alltid bakom mig för att vara säker på att ingen är bakom mig.
Michael Jackson äger (om jag ska bortse från Vanessa Hudgens.).



Michael Jackson live 1987 Thiller. Så sjukt jävla bra!

Michael Jackson och Britney Spears live The Way You Make Me Feel
Jag gillar definitivt inte början men denna video är bra!


Här ser vi Michael Jackson utan näsa.


Han är lite snygg-läskig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0