Make-Up Store och Panduro

Hejsan!

Hur är det med er? - Mig är det helt OK som vanligt.
Idag har jag varit ute på stan med familjen då jag köpte saker till mitt egna lilla armband som jag gjorde klart alldeles nyss (kommer bilder på det senare). Sen har mamma och jag också pratat om att ta en privat sminkkurs på Make-Up Store och nu är det bestämt! Det blir den 30:e Mars. Jag vill gå på en sån kurs för att lära mig att sminka mig snyggt och få till en snygg men snabb day-look. Längtar redan!
Nu här hemma är det fullt upp. Mina föräldrar ska byta sovrum med lillebror för att det är så trötta på att se hans rum stökigt när vi får gäster och överhuvud taget. De hade egentligen haft lillebrorsans rum när vi flyttade hit men Carl tog det istället. Så nu hör jag bara dammsugaren här hemma och ska snart hjälpa till.

Jag lägger upp foton från dagarna som gått här nu och bilder från idag senare, och också självklart Texas, Dallas resan.

Nu ska jag hjälpa till här hemma så hörs vi ju snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0