Lördags kväll

Hejsan!

Vad har ni för er en sån här härlig och skön lördags kväll? Jag har precis ätit fiskgryta med mamma och pappa då Carl är på ''killmiddag'' då det oftast är vanligare med tjejmiddag. Jag har ju berättat om den otroligt goda smoothisen jag åt på Nova Lund häromdagen, va? Jag har gjort den själv här hemma nu och den är jätte god! Jag ska snart också sätta mig ner framför tv:n och slappa men nu hörde jag ett pling-plong på dörren då grannarna kommit på besök för en drink. Nu stack jag faktiskt iväg en liten stund för att snacka lite men nu är jag tillbax!

Internet bråkar som vanligt på andra datorn så jag kan inte få upp bilderna från de senaste dagarna men Texas, Dallas resan kommer upp om bara några minuter som jag lovat!

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0