Hemma

Hejsan!

Hur är det med er? Jag är såhär riktigt söndagstrött men kommer förmodligen att bli piggare sen när jag sticker iväg på bandyn.
Då kom jag alltså hem från Kivik inte för så länge sedan och jag hade det faktiskt ganska bra där. Slappade bara med våra kompisar och så gick på en liten utflyckt som jag har massa med bilder på som jag lägger upp senare.

Vad ska ni göra under veckan då? - Jag ska träffa min underbara pojkvän imorgon, eftersom att han sticker utomlands nu så kommer jag inte att få träffa honom förräns på påsken igen och vi har inte träffats på ganska länge heller.
Sen blir det VG/MVG matteprov på tisdag, och jag orkar inte bry mig om jag blir underkänd för just nu vill jag bara få det gjort. Det är faktiskt det sista provet på länge till v. 17 då vi ska ha prov igen...

Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0