Grey's Anatomy och Smoothie

Japp, det är vad som står på min lista just nu om jag ska bortse från lite repetition från läxorna. Jag orkade inte göra nån smoothie innan middagen så det blir en mumsig mango smoothie nu och sen blir det Grey's Anatomy kl. 21. Jag missade förra onsdagen så jag kommer inte fatta ett skit i dagens avsnitt men jaja... Detta blir förmodligen det sista inlägget för idag så det blir ju förhoppningsvis mer imorgon men bara några få inlägg eftersom att jag har kiosktjänst för A-lags matchen. De kallar nämligen in mig när de inte har något folk som kan komma och vara där när det behövs och då står jag som ''stand-in''(eller om det nu heter det...?). Jag tackar ja varje gång det handlar om pengar men jag står ju också där för skoj skull! De kan alltid lita på mig för jag står på en lista som alltid hoppar in när det blir ''akut''.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0