Chattar och internetkläder

Nu sitter jag här hemma och chattar och har det jätte trevligt. Åt middag inte för så länge sedan och har nu märkt att jag inte ätit chips eller nåt sånt idag. Det är bra (för att vara mig...)!
Har också gått in på Forever21 hemsida och hittat en jätte fin klänning som jag jättegärna vill ha och en annan klänning på BubbleRoom.se. Kolla in deras sidor, dem har verkligen fina saker, speciellt Forever21. Ska se om jag kan lägga in bilder på dem senare!

Imorgon ger jag mig av till Kivik och då betyder det att jag inte kommer att kunna blogga... Men, jag ska se om jag kan fixa att mobilblogga eller se om jag hittar något internet i alla fall. Men tror inte att det blir något utav detta för denna helg vill jag bara ta det lungt utan bloggnng ett tag. Men vi får se hur det blir!

Jag har inte så jätte mycket att skriva om så jag tror att detta blir det sista inlägget om jag inte lyckas få in ett till lite senare. Ska snart också packa inför morgondagen.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0