Ändrar imorgon & godnatt

Ville bara berätta det att jag ändrar bakrund och musik imorgon för just nu orkar jag bara inte bry mig om det. Ska nu säga godnatt och gå och lägga mig tidigt för att börja vända dygnet nu när skolan börjar på onsdag. Studiedag imorgon och på tisdag nämligen. Jag ska se om jag kan få upp del 3 av Dallas resan nu annars blir det ju som sagt imorgon då jag också ska sätta mig framför skolböckerna ett par timmar innan jag ger mig ut på stan. Jag har nämligen hittat två helt otroligt fina bikinisar, en på Lindex som jag förmodligen kommer att köpa. Den sitter jätte snyggt på och den är svartvit randig. Sen finns det också en från H&M (som också är randig men blåvit randig. Jag tror nog att jag ser för blek ut i den men får se...) men som jag inte provat ännu. Får se om jag orkar att prova den imorgon eller om jag bara spenderar dagen med att bara gå runt...

Godnatt och dröm sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0