Allt möjligt.

Nu har jag precis ätit färdigt luchen som var riktigt gott efter en halv dag på Nova. Där handlade jag ett par jympadojjor till bl. a innebandyn och då det också var dags att köpa en klubba och ett fodral. Sen fick jag också en jätte stor plantväxt som snart kommer att ta plats i mitt hörn brevid skrivbordet i mitt rum och en annan men lite mindre växt som kommer att hamna i andra hörnet. Sen stack vi också till City cross för att handla mat och nu är kylen full igen. Jag får en sån  himla skön känsla när jag ser kylen propp full med mat! Ikväll blir det en ut av mina favoriträtter nämligen ryggbiff med potatis och bearnaise sås och till det mozzarella ost med tomat och färsk basilika. Mums!
Ska äventuellt sticka till Nova igen då lillebror ska kolla på rullskridsor. Ska se om jag kan hänga på.

Det kommer bilder senare, lovar! Ska också lägga upp del 3 av Dallas resan och sen kommer det också massor med bilder lite senare men bl. a bilder på de nya sakerna jag köpte idag, mitt armband jag gjorde igår och annat!

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0