Yaay!!

Tjenarixen!

Hur mår ni? Jag mår sådär. Jag lyckades bränna mig rätt rejält igår och är väldigt röd på mina lår och på ryggen. Det gör grymt ont, alltså. Men jag är glad att jag smörjde in mig igår kväll i både lotion och aloevera, det gjorde mycket!
Jag säger bara det, även om ni har en ganska mörk hy och lätt kan bli bruna, använd solkräm! Vad som helst kan hända, solen är farlig! Jag är grymt rädd om mig själv och min hy och brukar inte vara i solen så mycket, men igår hade jag ingen solkräm och då blev det såhär. Jag trodde ändå inte att den skulle vara så stark igår men tydligen..!

Annars mår jag riktigt bra då. Kom hem inte för så länge sedan från ''Complete Me''. Jag har färgat mina ögonfransar, så att jag slipper mascaran i sommar. Dessutom är det inte bra för fransarna men dessutom så har jag bara inte lusten att ta bort det varje kväll under hela sommaren. Dessutom tycker jag att min hy ska få vila lite från sminket nu och komma tillbaka som ny i augusti, haha!
Resultatet blev i alla fall jätte bra! Färgade som sagt, men plockade också ögonbrynen, som faktiskt gjorde skit ont! Haha, jag brukar inte göra det nämligen... Men det blev bra och jag är nöjd.
Kostade 225 kr, och färgen håller i ungefär 5 månader. Det beror på hur mycket man tvättar ansiktet och hur mycket man är i solen. Men ju mindre man skippar solen och istället har solbrillorna på, kan det hålla riktigt länge!
Ett tips från mig till er som vill slippa sminket i sommar.







Nu om några timmar sticker jag och famljen till landet igen för att fira midsommar. Och som jag gissar då så kommer det inte att bli mycket bloggning. Men det kommer bli bakning, haha! Mums!
Bilder kommer komma på måndag då också.

Nu är det exakt en vecka kvar innan jag sticker ut på Atlantica! Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska dit och jag är sjukt nervös! Men jag blir alltid nervös, för vad det än är...hehe!
Men det betyder också att jag inte kommer att blogga... men jag kommer säkert att slänga upp lite inlägg då och då efter jag kommit tillbaka från seglingen där jag ska vara i två veckor! Men tappa inte lusten för jag kommer att blogga!

Nu ska jag gå och packa och fixa här i köket, sen drar vi!

Trevlig midsommar allihopa!


Kommentarer
Randy

Åh vad härligt, slipper du Sveriges pissväder =)

2009-06-18 @ 17:35:51
URL: http://randys.se
maalinhe - fotobloggen

SVAR: okej:D!



glöm inte att bli medlem på

http://www.sommarglass.com/?r=353

om du inte redan har gjort det! :)

KRAM!

2009-06-18 @ 18:32:59
URL: http://malinhee.blogg.se/
emma

hoppas du får en fin midsommar (:

2009-06-18 @ 21:32:59
URL: http://metrobloggen.se/Obscene


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0