WOW!

Tjenare!

Nu börjar det äntligen börja närma sig kväll här. Jag tycker det är jätte skönt eftersom att jag kommer gå till skolan imorgon. Det är så otroligt tråkigt här hemma. Men jag kan underhålla mig genom att sitta och titta på MTV då och då och chatta. Jag hade en sådan tur under en stund då jag kollade på MTV att jag fick se en ny tjejgrupp som heter
The Veronicas, förmodligen systrar. Jag har fastnat för deras låt Untouched. Så sjukt bra den är! Definitivt en låt jag kan lyssna på 24/7 utan att tröttna på den.

Jag ska nu i alla fall försöka att närma mig läggdags här hemma nu, men får se hur bra jag lyckas.
Vi hörs ju!




The Veronicas - Untouched


Kommentarer
Jannie

Ni känner inte mig, jag känner inte er.

Men det är vi skrivare och läsare som får bloggarna att gå runt så allt roligare blir det om man får veta mer om varandra!

Ni kör jag frågestund!

2009-06-09 @ 21:49:29
URL: http://chirlii.blogg.se/
Jannie

fråga på amanda :D

2009-06-10 @ 14:15:44
URL: http://chirlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0