vilken dag! Jisses!

Hallojsan Tjingeliing!

Hur mår ni? Trots min förkylning så har det här varit min bästa och gladaste dag på väldigt länge.
Ja, det började väl när jag skulle få tillbaka mitt kemiprov. Jag gick runt och frågade min lärare ett antal gånger för att få tillbaka det och efter ett par gånger så fick jag det. Jag är mer än nöjd. Jag fick ett fel! Ett fel! Det är ju för fanken MVG!! Jag har oftast bara fått G på mina kemiprov, och eftersom att jag fick  IG på förra provet då jag var tvungen att göra omprov, så är detta riktigt lyckat! På länge också för den delen. Jag har inte haft det roligaste i skolan på sistonde sedan Simon gjorde slut, det har varit sjukt jobbigt att komma över honom men jag klarat det. Självklat blev jag ju då ganska ledsen också, men nu ska jag inte klaga på det. Det har bara inte varit min bästa termin i skolan, trots att jag fått väldigt bra resultat på mina uppsatser osv, men jag blir sällan glad över mina resultat.
Men fan, vad glad jag är nu! Detta kan till och med göra att att jag får VG nu under denna termin då jag hade G förra terminen pga att jag fick IG. Plugg lönar sig, och så länge man har en bra studieteknik som verkligen funkar, så får man till och med tid med fritiden!

Sen är det ju student tid nu här i vår lilla stad här i Skåne och i resten av Sverige, och det gör mig så glad att se alla nya studenter stå och skrika på sina flak, och bara är så glada! Det gör mig glad.

Sen sticker jag ju faktiskt ut nu den 25 juni för att segla, och då kommer jag inte kunna blogga. Och idag fick jag min lista där det står vilka det är jag ska segla med och vad det är jag ska ha med mig. Det var också en sak som gjorde mig jätte glad. Jag längtar så mycket att jag inte snart kan bärga mig! Men nu är det bara en dag kvar (i skolan då)! Jippi!

Ja, detta är väl en bra beskriving på en bra dag? I alla fall på väldigt länge. Nu ska jag se om jag hittar på något att göra, annars ger jag mig ut på stan eller stannar här hemma och tittar på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0