Tisdag!

Godmorgon säger jag!

Ja, anledningen till att jag säger det är att jag vaknade runt 11 men sitter fortfarande i morgonrock! Men så blir det när man har varit förkyld i över en vecka och inte orkar göra nåt annat än att titta på dumburken och sitta framför datorn, haha!

Hur mår ni annars då? Hur ser dags planerna ut? Jag mår helt OK, och ska faktiskt snart ut på stan för att gå till ONOFF för att fråga vad det är för fel på min webbcamera, som helt plötsligt inte fungerar... Sen ska jag nog se om jag kan få tag på någon lunch och sen ska jag bege mig ut igen för att se om jag hittar någon pyjamas!

Senare blir det kanske bullbakning eftersom att lillebror blev lite sur när jag käkat upp alla vaniljbullar... haha! Man får vara snabb att äta det man vill innan matvraket och matälskaren Amanda kommer och äter upp allt! Haha!

Jag ska se om jag får ner bilderna idag, annars kan jag lova er att det kommer en hel del bilder imorgon och på torsdag!

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0