Storstädning 090530

Jag gjorde ju som sagt en jätte storstädning förra Lördagen som verkligen lönade sig.
Jag håller fortfarande en väldigt snygg ordning i garderoben som ännu inte har rasat ihop helt. Känns väldigt skönt eftersom att det oftast brukar vara så att det är kaos i garderoben efter bara några dagar, men nu är det fortfarande städat! Helt otroligt! Men en sak jag inte kan hålla koll på är ju mitt rum. Efter bara två-tre dagar ligger det kläder, väskor och bland annat skor överallt i mitt rum, vilket jag blir lite trött på. Men nu ska jag skärpa mig och hålla rent för en gångs skull.





Japp, såhär såg det ut när jag hade rensat ut hela garderoben. Lite stökigt var det ju.
Men det lönade sig efter två till tre timmars arbete med att slänga allt som var för litet, gammalt,
en stor damusgning i hela rummet och ett nytt system i garderoben. Ni kommer dock inte få se
hur det såg ut i garderoben efter all städning.




Såhär snyggt och rent blev det sen!

Hörs!


Kommentarer
ELLEN

Svar: Först och främst vill jag bara ta och tacka! Dina fina ord värmer verkligen :) Skulle vara roligt om du ville klicka till på bloglovin', om du inte redan har gjort det :)

Sedan vill jag bara inflika att man inte behöver någon stor systemkamera för att ta fina bilder och utvecklas :) Det går lika bra med en mindre digitalkamera! Det är trots att fotografen som gör bilden bra, inte kameran :) Hoppas det kommer gå bra för dig och fotograferingen, fina du!

2009-06-06 @ 14:02:04
URL: http://ellerenellen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0