Sommarlooov!!

Tja!

Hur gött mår ni? Jag mår gött! Det är ju sommarlov! Äntligen! Vad jag har längtat. Kommer att sakna alla men man får ju höras under sommaren ändå.

Skolavslutningen gick helt OK och efter det var slut stack jag hem och alldeles kom jag hem från Saluhallen med en kompis, då vi faktiskt åt lunch på stan idag. Pappa har inte kommit hem från Kina och San Fransisco ännu och mamma är på jobbet och Carl är på en grillning hos kompisar. Tycker lite synd om honom som får stå ute i det här supertråkiga vädret. Ösregnar, kallt och bara jätte tråkigt. Jag är jätte kall och trött så jag håller på att dö, nej, nu överdriver jag men ni fattar.

Om några timmar sticker jag till landet och jag kommer förmodligen inte att blogga. Nu när det är sommarlov så vill jag slippa sitta framför denna dumburk, men hamnar säkert här om det är tråkigt väder eller om jag inte har något att göra.
Kommer fota en massa nu under helgen som jag lägger upp på måndag, förhoppningsvis.

Nu ska jag gå och packa sen hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0