Nej, det är inte sant...

Tjenare!

Hur mår ni? Idag har jag haft en sån här otroligt dålig dag, förmodligen sitter tröttheten kvar sedan igår. Jag kan säga det att det var sjukt skoj och alla var sjukt snygga!
Jag är otroligt trött och bara är på dåligt humör, och jag har ingen anledning till det! Det gick bra i skolan idag så det är inte det... men vad är det då?
Jag har inte lust att göra någonting, vill inte prata (definitivt inte med brorsan..!), vill inte städa rummet (fast det förstås, det vill man ju aldrig), vill inte göra mat. Ingenting!
Jag måste försöka pigga upp mig på något sätt för jag klarar inte av att vara deppig längre...

Nog med det! Vad ska ni hitta på i helgen då? Imorgon ska jag träffa en kompis som jag lärde känna under en kiosktjänst under en ishockey match. Det är otroligt hur många man lär känna genom att gå dit, jag gillar det verkligen.
Vi ska väl ta en fika någonstans, sen blir det stan förmodligen. Sen på söndag blir det Malmö för mig, mamma och brorsan. Han ska nämligen ha en fotbollsmatch så mamma och jag passar på att åka dit för att shoppa, hehe!
Sen är det ju faktiskt bara 5 skoldagar kvar innan vi slutar skolan! Shit, vad konstigt det kommer att kännas att börja nian. Då kommer jag inte längre att skriva 8b på alla papper utan det blir istället 9b. Men jag längtar så!

Men kvällen ser ut så att vi ska äta taccos här hemma och sen blir det faktiskt Twilight. Jag har aldrig sett den, men flera av mina kompisar säger att jag måste se den, så jag tänkte passa på att se den nu när jag har tid osv.

Nu ska jag börja förbereda maten i alla fall. Jag måste...
Men ha det i alla fall så länge så hörs vi ju! Ps, jag gjorde mitt sista prov i åttan idag! Ds.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0