lever livet här ute

Hejsan!

Hur mår ni? Jag mår jätte bra här ute på landet. Här får man verkligen leva livet och bara tänka på hur underbart det verkligen är.
Vi stack ut till grann ön idag för att kika på de stora tävlingssegelbåtarna som imorgon ska delta i
Volvo Ocean Match Race. De är båtar från hela världen som också seglar världen runt. Det är så ballt!
Jag vill bli läkare när jag blir stor men sa till pappa såhär: Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor. En sån där seglare.
Det ser så otroligt kul och ballt ut när man ser på olika filmer där dom seglat. De seglar alltså bland 10 meter höga vågor!
Jag ska ju faktiskt ut och segla igen nu snart om två veckor, och nu börjar jag bara längta ännu mer.

Vädret är jätte fint här på landet men eftersom att jag inte hade någonting att göra så tänkte jag blogga lite snabbt nu, innan jag sätter mig ner och äter en stor och god middag, och senare hoppar lite studsmatta.

Har också redan nu fotat en massa som jag lägger upp på måndag förhoppningsvis. Så skönt med sommarlov!

Nu ska jag hjälpa till med middagen, hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0