Haha!!

Vad hittas på i världen här då?? JO, här sitter man och chattar med personer som man ej känner, men det går bra ändå!!
Bullbakningen gick ju självklart jättebra, och bullarna blev suupergoa! Sen käkade vi hamburgare, kollade på Harry Potter, dock halva, men ja. Och så sitter jag nu här och tröttar ut er, bra va? Nää, men så är jag idag.

Egentligen så skulle vi lagt oss för ganska länge sedan eftersom jag måste börja vända dygnet nu till seglingen, eftersom de ska vara släckt kl 22 och sen pörjning kl 07:00. Men, vi är för pigga och glada, så just nu smyger vi på mina föräldrar, men det skiter vi fullständigt i, så coola som vi är! Haha, nä skämta, men vi har det riktigt roligt så vi känner inte för att lägga oss.







Lite bilder på oss då såklart!!

Imorgon blir det Harry Potter tittandes så att vi kan se färdigt, och sen ut på stan! Ja, eftersom att jag inte hann göra eller ville göra klart det jag skulle gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0