Gud, vad jag kommer sakna det!

Nu är då Cityakuten slut, för gott!! Jag kommer sakna det otroligt mycket. Jag ska tvinga mamma&pappa till att köpa första säsongen osv. Jag har blivit galen i Cityakuten.

Avsnittet idag var väldigt bra. Det slutade perfekt! De fick in en industriexplosition och sen kom Cityakutens signatur sång. Ett perfekt slut, ännu perfektare då det slutade som jag ville med alla läkare osv.
Här nedan la jag faktiskt upp de sista scenerna ur sista säsongen och sista avsnittet, någonsin! Shit, vad jag kommer sakna måndags kvällarna framför tv:n med glass i handen, och den där speciella nervositeten i kroppen för vad som kommer hända i detta avsnitt, hur det slutar och vad som händer i nästa avsnitt. Den långa väntan i en vecka, sen sätter jag mig då där igen i soffan med glass i handen och den där typiska känslan som jag alltid får. Nu blir det inte så längre.. höhö, snyfft, vad ledsen jag blir. Haha, nej, jag får ta och köpa säsongerna istället eller hitta nåt annat att titta på.





Har jag några läsare som också är helt galen, eller bara tittar på Cityakuten?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0