!!!

Nu har jag precis ätit färdigt här hemma! Det blev fisk med färskpotatis och hemmagjord remouladsås. Den ägde! Hehe...

Nu börjar klockan närma sig 21.00 då det är dags för Grey's Anatomy efter en veckas lång väntan på nästa avsnitt. Men det betyder också att jag måste börja skynda lite här hemma, skynda lite med plugget osv.

Jag kan knappt bärga mig längre! Imorgon är det dags för mig att servera på niornas balmiddag. Det ska bli så jäkla skoj alltså! Att få se alla sjukt snygga och fina tjejer.
Mitt kemiprov är också imorgon och det längtar jag också till, om man nu kan säga det? Det ska bli så skönt att bli av med det. Att slippa plugga kemi längre. Så skönt det ska bli med sommarlov alltså. Nu vill jag bara bort från alla skolböcker!


Nu ska jag se om mamma kan förhöra mig på kemin sen blir det Grey's!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0