Dumma Mandis!!

Ja, här sitter jag och chattar, lyssnar på musik och gör allt jag behöver göra framför datorn, istället för att förbereda inför seglingen på torsdag! Två dagar kvar!!!!
Nu kan jag seriöst erkänna att jag börjar bli riktigt sjuukt nervös. Men vad har jag att vara nervös över? Jo, att göra bort mig, stort! Att tappa väskan mitt i alltihop, att blanda ihop alla tampar (som jag gjorde förra året..hhmm.). Ja, att bara göra bort mig på något vis! Jag vet, jag vet. Det är inte hela världen att göra bort sig, det gör ju alla nån gång!
Men, jag är bara så nervös nu... Och är rädd för typ allt! Men det fixar sig, det vet jag.

Och jag har i alla fall inte börjat vika tvätt eller nåt sånt, som jag borde gjort för läänge sen. Men sån är jag, skjuter upp allt och säger ''äähh, jag gör det sen! Jag kommer ändå hinna.'' Men vet ni vad? Nä, jag brukar inte hinna. Jag gör alltid allt i sista sekunden. Så, nu så ska jag ta min tumme ur röven och börja packningen.

Vi hörs ju!
Mandis


Kommentarer
Emma

Fin blogg<3

2009-06-23 @ 20:50:47
URL: http://missadolfsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0