Det sämsta jag sett på länge

Avsnittet för dagen i Grey's Anatomy, var det sämsta och det mest hemska jag sett på länge. Jag vet inte, allt var bara dåligt. För er som såg dagens avsnitt fattar nog vad jag menar. Det med att Izzie förmodligen inte kommer att överleva och att George blivit påkörd och riskerar sitt liv just nu! Han är mellan liv och död! Åååhh, så besviken jag blir ibland. Det värsta är ju inte detta utan det värsta är att det inte blir nåt Grey's Anatomy nästa vecka! Idag var det säsongsavslutning, vilket betyder att vi får se nästa avsnitt i höst! Fan, jag kommer aldrig klara av att vänta så länge!

Jaja, så blir det ibland. Jag får helt enkelt försöka stå ut. Får hitta någon annan bra och spännande serie under sommaren så jag kan ''koppla'' bort Grey'san. Vet ni någon bra serie som kommer gå i sommar?

Stannar hemma imorgon eftersom att jag blivit värre nu under dagen så vill jag gärna få bort det nu innan sommaren. Om jag nu kommer att lyckas..?

Nej, nu ska jag sluta klaga och vara glad istället. Visst låter det som en bra idé?


Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0