Den finaste Lördagen på två månader

Tjenare!

Nu har jag precis ätit färdigt här hemma och ska förmodligen snart igen sätta mig framför tv:n och titta på
Brudens Bäste Man.

Lördagen idag har varit otroligt fin. Hanna och jag stack ut till Nova Lund, där åt vi en massor! Haha, en supergod stor bakpotatis med skagenröra, tre stora kulor med glass och till slut en stor smoothie, gissa om jag är mätt! På det fick jag också en mycket god middag här hemma, så nu är jag riktigt mätt och mår mest bara illa för att jag är så mätt. 
Inte så bra, va?
Jaja, vi gick i alla fall runt där, umgicks och bara hade det skoj helt enkelt! Det visade sig också att Hanna och jag är ganska lika.

Ja, det här var en riktigt fin lördag. Ett bra slut på nationaldagen!
Jag brukar inte umgås så mycket med kompisarna jag har utan är oftast ensam, för att jag dels vill. Så, jag tror att det piggade upp mig det här idag att jag fick umgås med en tjej jag verkligen gillar.
Nej, det var som sagt en mycket fin lördag. Tack, Hanna!

Nu ska jag förmodligen kolla på film, men kommer kanske tillbaka senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0