Bättre humör har kommit!

Tjenare!

Nu är jag på mycket bättre humör efter en mycket god middag med taccos och en liten promenad ute i det soliga vädret. Eller OK, soligt kan jag inte riktigt kalla det, eller det kan jag. Men det jag menar är det att det bara är soligt, inte varmt eller så, det finns fortfarande regnmoln över oss men det tillåter jag. Jag mår mycket bättre nu.

Jag har det ju riktigt lungt nu i helgen så jag kommer försöka att blogga så mycket jag bara kan, dessutom är jag skyldig er det!

Nu ska jag sticka iväg i lägenheten och sätta mig framför tv:n och se på Twilight med familjen.

Vi hörs förmodligen senare!



Mina nya solbrillor sitter på skallen också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0