500 & 3000

Hejsan!

Hur mår ni? Jag är fortfarande jätte förkyld, men annars är det riktigt bra!

Var tidigare idag och tittade på starten vid VLVO Ocean Match Race, och det var nog en av det ballaste sakerna jag set!
Det var nog 500 båtar och mer än 3000 åskådare! Det var absolut det ballaste jag sett på länge! Till och med den stora sgelbåten som seglat världen runt, Göteborg var där!
Kommer nog förmodligen att gå på tv senare ikväll så ni kan ju kika in lite och se om ni hittar det. Jag vet inte vilken kanal det går på och om det går överhuvudtaget. Men det hoppas jag!

Om några timmar ska vi åka härifrån, men just nu ska jag över till grannarna (dem jag var hos i Göteborg för ganska länge sedan. Någon gång i slutet av april tror jag?) . Deras dotter Celinh fyller ju åtta år, tiden går snabbt, så jag ska över och fira lite. Jag gjorde världens godaste pannkakstårta som dem bett mig äta lite på, vilket jag gärna gör.

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0