090623

Tjabba!!


Hur mår ni? Jo, jag mår väl bra. Är lite trött men annars är det riktigt bra tror jag, jag lever ju!
Nu har Olivia stuckit hem och det blev lite tråkigt här hemma, men det fixar sig!

Har precis gjort färdigt alla mina ärenden till seglingen nu på torsdag, 2 dagar kvar!!! Ska bara få hjälp av mamma att köpa lite solkräm och lite underkläder, jag inte bäst på att hitta rätt saker... hehe!
Men nu har jag börjat packa lite smått och ska nu slänga allt som behövs till tvätt, och sen får jag packa klart allt och göra en checkning så allt verkligen är med.

Vi börjar dagen med en bild på Vanessa Hudgens och Zac Efron.
En utav de sötaste bilderna på dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0