090615

Gomörrn alla!

Hur mår ni? Ja, som vanligt då är jag fortfarande ganska förkyld men på bättringsvägen!
Här sitter jag i alla fall framför datorn och lyssnar på musik och har ännu inte ätit frukost då min mage verkligen skriker efter mat. Får nog ta och hämta lite frukost ändå.

Jaha, hur ser eran första vecka på sommarlovet ut då? Idag ska jag nog bara ta det lungt så jag blir lite friskare, förmodligen göra en storstädning i mitt rum, kul! Imorgon ska jag se om jag hittar på nåt med nån kompis, och om jag får tag på någon. På onsdag ska jag vara med min absoluta favorit kompis. Vi ska sticka och bada sen ska vi sova över! Fan, vilken dag det kommer att bli!
På torsdag blir det ögonfransfärgning för mig, så jag slipper mascaran under sommaren nu. Inte bra för fransarna.
Senare under den kvällen sticker vi igen till landet för att fira midsommar med ett par riktigt nära vänner. En tradition liksom.

Men nu, nu ska jag fixa en riktigt god frukost så hörs vi senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0