Gothia Cup - The Disko

Hejsan Bloggen!!


Hur mår ni? Jag är riktigt trött efter en hel kvälls festande men också knappt någon sömn.
Jag var ju som sagt på diskot igår, och en sak är ju säker: det var sjukt kul! Det tog ungefär en timme innan jag verkligen drog loss och verkligen vågade dansa, men efter det var det skit skoj!
Det var dock två saker jag störde mig på.
Ett: alla killar som bara kommer bakom en och bara börjar dansa med en och tafsa utan att fråga!? Jag blir så irriterad på det. Men dessutom, om man säger att man inte vill dansa med dem så bara fortsätter dem. Att dem inte kan fatta!
Två: Alla tjejer, definitivt dem unga, som var så hemska! Ja, jag ger då ett exemplar på 11åringar som hade mjukisbyxshorts på sig, som var så korta så att dem nästan var trosor. Visade för mycket av det privata, tex brösten och rumpan. Hade alldeles för mycket smink, alldeles för tillfixad och allt sånt. Usch, är det vad jag säger! Dem ger ut helt fel signaler! Jag tror själv inte att killar gillar sånt, men kanske. Man blir bara äcklad, i alla fall jag. Det var hemskt! Seriöst så tycker jag synd om dem. Verkligen. Dem verkar vara så jätte osäkra på sig själva.
Men som tur var lät jag inte dem förstöra min kväll, nej!

Men vi kom i alla fall dit vid åtta-tiden och stod i kö i ungefär en halvtimme 40 minuter. Sen när vi kom in så tod de ju en stund innan vi alla släppte loss helt. Diskot var i en stor lokal på Scandinavium, och det var oerhört varmt där inne! Det var kanske 25-30 grader, och plus att man dansar blir det bara ännu värre! Jag drack nog 4 flaskor med vatten, men det behövdes. Annars hade jag nog däckat ihop helt på dansgolvet. Sen dansade vi från halv nio till halv tolv. När vi gick därifrån hade vi alla jätte ont i benen och fötterna, vilket jag fortfarande har. Men sen stack vi hem och kom väl hem vid halv ett tiden hos Olivia, då vi bestämde oss för att ta ett litet nattkäk innan vi läggde oss. Klockan tre däckade jag i sängen, men några andra av tjejerna tittade lite på en film, sen däckade dem också.
Men nu sitter jag i alla fall här på landet igen, och är riktigt trött. Det blir nog en tidig kväll för mig.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0