Atlantica 2009

Hejsan!

Jag fick lite tid efter middagen i alla fall och sitter har nu i cafeterian och skriver detta. Jag har det som sagt i alla fall grymt har på segligen, Alla ar bara heelt grymma!!

Torsdagen var i alla fall valdigt nervos, och den gick otroligt långsamt. Men till slut var ''tiden inne''. Jag var sååå nervos.
Jag har haft så sjukt trevligt och roligt att jag ens inte kommer ihåg vad vi gjort och var vi har varit. Men det har i alla fall varit 27grader varje dag och sol. På det har vi inte haft någon vind så det har inte varit så mycket segling kan man saga. Men nu bærjar vinden komma och imorgon ar sista dagen for sista ertappen på racet. idag vann vi ''banracet'', och vi ar såå stolta!!
Massor av bilder har ju sjalvklart tagit och alla kommer att komma upp har på bloggen senare.
Tiden går snabbt och redan på onsdag så monstrar vi av. Det ar grymt sorgligt men jag njuter for var dag som går. Jag forsoker att inte tanka på avmonstringen.

Alla personer på båten ar som sagt jatte trevliga, gosiga och bara heelt underbara. Det ar helt otorligt hur bra kontakt vi har fått så snabbt. Vi alla kommer overens otorligt bra och alla har så jatte trevligt. Jag har ju sjalvklart favoriter på denna båten men alla ar andå favoriter.

Tiden går i alla fall jatte snabbt och jag måste tyvarr nu borja lagga ihop for att borja narma mig båten och de andra folket!

Det var i alla fall jatte kul att få tag på ett internet så jag kunde skriva lite. Jag har faktiskt saknat det!

Hejdå!!!

//Mandis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0