Vet inte vad...

Hej allihopa!
Hur mår ni? - Jag mår fint fint jag. Skolan idag har gått hyggligt bra. Det slutade bra med en konversation med Oskar.
Jag cyklade fram till Oskar i 7C och frågade om vi skulle ha sällskap hem och han visste inte riktigt. Men där stod vi i alla fall med hans kompis och hade en väldigt konstig men rolig konversation. Han är så go' den där Oskar. Vi åkte inte hem tillsammans och ha sällskap hem behöver inte betyda nåt speciellt.
Kom och tänka på det bara: Vad ska ni ha för er i sommar? Jag ska segla med ett jätte stort segelfartyg som heter Atlantica och som hålls av Svenska Kryssar Klubbens Seglarskola. Jag seglade förra sommaren (2008) och det var det bästa jag gjort i mitt liv! Det var så himla trevligt och skoj. Men det var så jätte jobbigt att åka därifrån. Nu när man hade bott med 17 andra tjejer i två veckor och ska bara lämna dem sådär var jobbigt. Jag vet inte hur många dagar jag var ledsen men det var nog mest för att jag var sjukt trött. Men jag bestämde mig redan dagen då jag avmönstrade att jag skulle gå på fortsättningskursen vilket jag ska. Jag ska segla Strömstad- Göteborg tror jag eller tvärtom och segla en nordisk seglats med kappseglings tävling. Ska bli skitskoj! Om ni tycker att detta låter intressant tycker jag verkligen att ni ska kolla in sidan som finns här. 
La ut en bild på mig idag också. Min dagens outfit.

b
                                              Tröja - VERO MODA
                                      Klännig - H&M (från i sommras)
                                             Strumpbyxor - Lindex
                                      Skor - NIlssons (från i höstas)

Ha det gött!!
Lägger upp fler inlägg senare idag. Ska nu göra läxan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0