Fredag

Hej allihopa!!!
Jag är ledsen över att jag inte har bloggat de senaste dagarna men jag har varit så lat och trött... Men i alla fall, skolan idag var väl OK... musiken var i alla fall jätte rolig. Jag och min grupp ska spela ''How To Save A Life'' av The Fray och Mohamed ska sjunga den och han sjunger den sjukt bra och våran grupp gör ett riktigt bra jobb!!
Henrik börjar få lite långt hår nu så han hade tydligen en toffs på sig eller så hade han lånat den.. men aja åter till ämnet. Han satte upp sin lugg i en liten tofs som spratt rakt ut på hans huvud och han såg lite gullig och rolig ut i den... Idrotten så gjorde jag väl några lite besvikna. Jag gjorde bara halva fyspasset men det är just bara för att jag haft problem med min rygg dem senaste dagarna så jag vill gärna inte göra det värre för då kan det hända att jag ens inte kommer upp ur sängen eller stolar.
Jag kommer att ladda upp flera bilder från Kauai senare det är bara det att bilderna har försvunnit så jag får helt enkelt ladda ner dem på nytt. Men jag kollade i mitt album och där hittade jag några gamla bilder på mig så kolla in dem!!
Ha det gött!!
Ps. Tack alla ni tjejer i gänget ni gör mig alltid glad när jag är ledsen. Ds.







hj
Vi hade en gång hål i ett fönster i vår lägenhet där det blåste jätte mycket så jag passade på att ta ett foto.
 pojlkn
En bild på mig för jätte länge sedan när jag hade ny klippt hår.
hhvbn
Den här bilden är på mig och min gammla skötar häst Zita som jag saknar
sjukt mycket. Hon blev avlivad 7 Maj 2007...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0