OST

Hallo!!
Hur mår ni då? - Jag känkner mig OK. Har precis ätit färdigt. Pannkakor blev det med grädde och sylt. Mums! Har ännu inte gjort läxorna... ajdå, ajabaja Amanda. Skolan går först. Men tydligen inte idag. Bloggen ligger först idag sen skolan eftersom att jag inte bloggat på länge.
Stack förut ut på stan för att handla lite bröd på ett litet franskt bageri. Jag kom in i ett litet bageri som tydligen hette OST eller så har de bara inte bytt skylt eftersom att Bengtssons OST var där innan men det var ett jätte gulligt bageri. Litet som tusan, luktar hur gott som helst, mjöl överallt och är lika varmt som i en ugn! Franskt är det också vilket betyder att de då finns helt underbara bakelser. Jätte gott.
Mamma fotade mig innan så de kommer lite bilder här nedanför.
Jo, jag sa ju det att jag skulle lägga in ett inlägg om mina egna favorit produkter ang. smink och rengöringsmedel som jag föredrar och så. Men ni får säga till när ni vill att jag ska lägga upp inlägg om det. OK?


jn
Här kan jag se lite seriös ut men mamma ville inte få mig att skratta...
jm
Sen lyckades hon fota mig när jag pratade med henne.
,
Och sen en när jag ler såklart.
Nu ska jag lägga ihop och göra läxan men det blir säker ett till inlägg lite senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0