Mycket läxor

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från plugget och ska snart ta ett mellis och sätta mig och plugga. Skolan idag var rolig. Jag fick ett fel på läxförhöret på biologin vilket gjorde mig väldigt glad.
Många säger det att åttan är sjukt jobbig med jätte mycket läxor och sådant men om jag ärligt talat ska vara ärlig så är det inte särskilt jobbigt. Jag menar det är ju sjukt mycket läxor men när man väl har hittat på något sätt att plugga så går det ju som på räls!
Ska äventuellt ut på stan idag och köpa ett par byxor på Gina Tricot som tydligen heter ''Chinos'' tror jag... skit snygga är dem i alla fall. De är liksom ett par mjuka byxor som typ är av vanligt tyg.

Det blir självklart fler inlägg senare idag då också med de nya bilderna från Kauai resan som kommer att komma upp också under kategorin ''Hawaii, Kauai resan 2008- 2009''.

Men just nu blir det plugg. Har tagit med mig alla läxor som vi har under veckan så jag kan börja plugga lite smått så jag inte behöver sitta kvällen innan och råplugga. Då går det oftast in i ögonen och ut genom öronen på något sätt, fattar ni vad jag menar? - Men en sak är bra. Studietekniken fungerar. Jag använde den till biologin och de visade sig att den funkade.
Nu ska jag inte skriva mer för nu måste jag verkligen stänga ner det här fönstret, lyfta på mig, ta ett mellanmål och börja plugga.
See you later alligator(s)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0