My fashion

Har lagt upp en ny kategori: My fashion. Där skiver jag om mitt egna mode, om hur jag klär mig, var jag får inspiration från och varför jag klär mig som jag gör.
Jag brukar oftast blanda min stil med min största förebild Vanessa Hudgens för jag tycket att hon klär sig så otroligt snyggt och så får jag också inpiration från Kenzas.
Första inlägget här är de kläderna som jag köpte idag och varifrån jag fick inspirationen.


Jag kunde inte hitta någon bild på den toppen jag köpte men den är grå och ser nästan likadann ut som denna fast den är lite längre.

Under den så har jag ett par beiga chinos som jag köptepå Gina Tricot.
Till det så kommer jag att ha en liten rockig handväska, converse eller gladiatorskor.


Mina bästa tips till att klä dig snyggt är att trivas i det du har på dig. Om du har på dig något som du inte trivs i så ser du inte snygg ut i dem. Du måste trivas i dem och om du trivs i dina kläder så kan du ha på dig nästan vad som helst!
Jag brukar oftast köra på något som är lätt och jag brukar oftast inte gå efter någon mode som är inne just nu utan jag bara slänger på mig någt och sedan har jag det på mig. Som den här outfiten till exempel. Lätt och lite slappig. Den kan vara riktigt snygg.
Du kan gå efter något mode om du vill men det är liksom inte min grej.

Hörs senare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0