Maten strax färdig

Bonjour!
Nu har mamma och Carl kommit hem från ishockey och alla håller på att dö av hunger. Så jag fick i uppgift förut att göra maten. Potatis och frukter i ungen med tsatsiki och mamma steker ett marinerat fläskkött. Visst låter det mums mums?
Nu har jag i alla fall lagt upp lite bilder. Jag har sätt upp ett mål för m  in blogg. MInst 3 bilder varje dag i ett inlägg. Sen beror de på mig om jag orkar lägga upp fler bilder eller inte, så lat är jag... Efter vi har ätit ska vi i alla fall gå och hya Oliver Twist.
Imorgon kommer jag förmodligen inte att blogga så mycket för att jag ska plugga och just bara för att det är lördag.
Nu blir det förmodligen inte fler inlägg för ikväll men kanske.

Ha en trevlig fredagskväll!!






SDAC
Maten tills ikväll. Visst ser det gott ut? Dessutom är det jag som har gjort den (skriver jag stolt, hehe)
DS
Jag idag då...
sd
Och en svartvit bild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0