Lunch

Tjohoo!
Hur har ni det där ute? - Jag har det gött som vanligt. Jag har tänkt på en sak. Jag har sagt gött väldigt ofta nu märker jag...
Idag blir det plugg efter skolan. Och bloggen såklart. Men just nu sitter jag här i datorsalen på skolan och skriver detta inlägg. Jag ska försöka att fixa någon header idag om det funkar. Jag fattar inte riktigt hur man gör. Jag har redan gjort en header på ''Paint.net'' och så har jag sparat den. Men när jag ska lägga upp den som en bild så säger datorn att det inte går, den säger att det är ett dokument så jag får försöka att göra en header på photoshop hemma om jag överhuvudtaget hittar det programmet på datorn...
Ska också lägga upp lite bilder senare idag och jag fotar och lite inlägg under kategorien kändisar sen också men bara om jag hittar nåt.
Nu måste jag lägga ihop för nu stänger visst datorsalen...
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0