Lite allt möjligt

Hallojsan!
Jo, jag ville bara fråga om ni vill veta om hur min tidigare bakrund har sett ut? Var jag kommer ifrån och hur jag hade det i skolan?
Nu sitter jag här framför TV och dator och tittar på Gigli med Ben Affleck och Jennifer Lopez och innan tittade jag på en annan film med Ben Affleck och Jennifer Lopez som hette Jersey Girl. Jersey Girl var sjukt bra! Den var lite sorglig men den var söt och bra. Det är en toppenfilm för den som känner för att bli glad men ändå gråta då och då, oj vad konstigt det där blev... men filmen som jag tittar på nu var inte lika lockande.
Min sushi har jag också ätit upp. Jag köpte en stor sushi med misosoppa eftersom att jag är sushigalen.
Jag lägger inte upp bilder ikväll och det blir inga fler inlägg heller. Imorgon blir det en pluggardag eftersom att jag var så lat att jag inte gjorde nåt plugg idag förutom typ 2 uppgifter i matten inför matteprovet på tisdag som jag förmodligen inte kommer att klara av men man får hoppas på det bästa. Jag ska försöka att blogga imorgon men förmodligen kommer det inte att komma upp något inlägg imorgon.
Jag har funderat på det att lägga upp några inlägg om mina bästa tips om hygien/skönhetstips, stil och sådant eftersom att jag tycker att hygienen i ansiktet och överhuvudtaget är jätte viktigt och att stilen är ett rätt roligt ämne men inte så viktigt för mig. Det kommer förmodligen att komma när jag har lite lust att lägga upp bilder på det och sådant men just nu ska jag sluta blogga och lägga ihop för mig ikväll för jag är så trött att jag knappt vet vad det är jag heter.
Godnatt alla era sötnosar!
Puss Puss


Kommentarer
lina

sv:kommer inte ihåg kom väll in på den genom att du komenterat på något ställe eller något. jag vet inte ricktigt med tips. skaffade blogg för föras veckan så har inte hunit lära mig så mycket. men det är väll mest att hitta sin egen grej och köra på den :)

2009-01-17 @ 22:44:48
URL: http://wiretowire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0