Lika kall som en isbit

Hej på er alla!! Hur mycket fryser ni? Det jag menar är de hur ni mår även fast det är jätte kallt ute. Jag själv sitter här nu i skolans datorsal och fryser som en jag vet inte vad. Jag har just tagit en liten promenad här nu på lunchrasten för jag kände att jag behövde det. Det är riktigt fint väder här i Lund. Fåglarna kvittrar vilket jag älskar, en blåklar himmel och strålande sol. En negativ sak är att det är så himla kallt! Jag håller på att frysa ihjäl. jaag är lika kallt som en isbit. Är jag den enda som är det eller ni ni också det? Nu ska jag ha höjdhopp på idrotten snart men jag har så ont i ryggen å vi får se hur det går.
Ville bara lägga upp ett litet inlägg nu på lunchen så hörs vi senare idag!
Hej då era solstrålar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0