Ligger risit till...

Hej! Hur mår ni? Hur har eran helg varit? - Jag mår bra. Har precis ätit färdigt middagen då det blev bakadpotatis med kycklingröra. Mums! Min helg har annars varit bra. Har varit en jätte slappar helg och plugg helg. Jag har faktiskt inte pluggat nåt mer en svenskan. Jag är så jätte lat! När jag gjort färdigt ska jag göra lite mer läxor sen får det faktiskt vara nog. Jag har gjort alla uppgifter nu ink. den andra bokens uppgifter. Jag har faktiskt inte läst ut boken... jag vet! Jag ska läsa ut den tills på tisdag eller onsdag för det är inte förräns på tisdag då den första svenskalektionen i veckan är. Jag ligger riktigt risit till... Så långt som jag har kommit i boken nu i alla fall så är den jätte spännande och jag har skrivit i uppgiften att  boken var jätte bra och hur mycket den franska revolutionen betydde för Frankrike och våra liv så de skrev jag för jag vet verkligen hur mycket den betydde.
Men i alla fall det ska bli skoj att komma tillbaka till skolan och klassen igen. Jag gillar verkligen våran klass.
Tack alla i klassen, när jag kom till Lund i sexan var ni den största delen som förändrade mitt liv till de bästa!
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0