Kauai resan del 1

Hej!!
Jag har nu laddat ner alla bilder från Kauai resan! De är över 33 foton så det kommer att ta sin tid att ladda ner alla foton.
Jag kommer att lägga upp dem i olika delar istället för att ta alla på en gång.
Nu kommer några få bara.


Berg.

Ett fält på väg till min favorit stad Kapaa.

Ett fält på väg till Kapaa.

Himmlen på väg till Kapaa.

Så här såg det ut vid en strand. Detta är ett utav mina favorit foton.

Jag kommer nog att lägga upp fem eller fler bilder i varje del.

Nu ska jag titta på ''Get Smart'' med familjen.
Ha de gött och ha en riktigt trevlig lördagskväll nu och förstör den inte med ett litet missförstånd.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0