Kärleken & annat

Hejsan Bloggen!
Hur mår ni?- Jag mår bra är dock lite orolig över att jag fortfarande inte gjort läxan men det fixar sig säkert. Nu är cheescaken klar, den är mumsig mumsig. Har tagit det jätte lungt idag men har inte bloggat så mycket... förlåt.
Idag var skolan ok. Jag skar mig på ett papper i fingret så det är lite svårt att skriva på tangetbordet men jaja...

Jag har tänkt på en sak. Jag har tänkt på kärleken. Vilket jag i och fu sig gör hela tiden då... men det har varit något speciellt med det idag. Jag har ju då som sagt varit singel hela tiden men men...
Bilderna här nedanför visar riktig kärlek tycker jag själv. Dem är bara så gullig!


Är mina favvo skådisar.

Jag önskar verkligen ibland att jag hade en pojkvän. Han finns alltid där för mig i vått och tort.
Dessutom är jag jätte romantisk och han skulle nog gilla mig... Love is all I need to be the real me.

Nu ska jag diska, göra läxor och sen blir det förmodligen bloggen igen med bilder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0