Johan Glans och Björn Gustafsson

Hallo på era pinglor!
Jag blev så glad idag när jag kom hem för vad låg i brevlådan? FRIDA såklart! Den var 4 dagar tidig då den egentligen brukar komma 2 dagar tidigare. Jag blir alltid så himla glad när jag får reda på att FRIDA ligger i brevlådan den gör allting så mycket bättre. Till exempel om man kommer hem från plugget helt  jätte arg och vill bara skrika rakt ut så ligger den där. Det är en ritkigt bra tidning tycker jag själv. Detta angående läsningen i svenskan så måste jag nog fuska lite i alla fall. Jag hatar att fuska och har aldrig gjort det för man förlorar bara själv på det! Men nu är det ju faktiskt jag själv som har lagt mig i denna sits och nu får jag trassla ut den på något sätt. Oliver Twist är klart och ska se filmen ikväll med familjen men jag måste läsa ut Röda Nejlikan och jag tror nog att jag måste hyra filmen akut om jag inte hinner med hela boken.
Ville tipsa om en sjukt rolig video på YouTube om ni redan inte har sett den. Det var faktiskt Agnes som tipsade om den och den finns här. 
Det blev förresten ingen dagens outfit idag för den var så slappig och orkade bara inte fota, men visst har jag blivit bättre på att lägga upp foton? Men, jag ska bli bättre!
Au Revouir!
Lägger upp foton sen!


Kommentarer
Dress Like a Princess

hehe björn och johan va så jäkla roliga :)

2009-01-16 @ 19:30:58
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0