How To Save A Life

Hallå!!

Hur har ni det? -Jag har det gött. Har precis slutat skolan men sitter ändå här vid datorerna i datorsalen. Sista lektionen idag var musik. Gruppen är ju bara bäst med den låten som vi ska spela! Gruppen består av Gilma, Mohamed, Arvid och jag. Fredrika skulle också vara med men som sorgligt nu är har hon bytt skola. Det är ärligt talat lite tomt utan henne och jag saknar henne. Men i alla fall... vi ska spela How To Save A LIfe av The Fray. Det går ärligt talat riktigt bra! Skoj är det också. Skolan har annars varit bra idag. Vi fick tillbaka vår ordinarie lärare i bilden idag. Anja heter hon. Hon är skit bra!
Vi hade också höjdhopp på idrotten och det gick väl sådär annars. Jag hoppade 110 cm som högst eftersom att jag har ont i ryggen. Jag skulle egentligen klara av 115 cm men jag tycker att det är för högt och jag är för feg att hoppa över den så när jag väl hoppar över den river jag bara ner den med handen. Lyckat Amanda!
Nej, nu ska jag lägga ihop detta och sticka hem och göra lite svenska och läsa. Jag måste bli klar någongång! Så skönt det kommer att kännas när jag har lämnat in den. Då slipper man ju tänka på det!
Jag lägger upp fler inlägg senare idag där jag också lägger ut bilder och dagens outfit.
Chiao Chiao!
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0